Această politică reglementează modalitatea de livrare a produselor comandate prin Obsid.ro.
Timpul estimativ de livrare este de 1 – 3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.
În unele cazuri izolate, în funcție de disponibilitatea produselor sau perioade aglomerate (ex: Black Friday, sărbători), termenul de livrare poate ajunge la maximum 5 zile lucrătoare. În situații excepționale, clientul va fi informat în prealabil.
Livrarea se realizează prin firme de curierat partenere, la adresa specificată de client în comandă.
Firmele de curierat utilizate:
GLS România
Sameday Courier (inclusiv livrare la Easybox, acolo unde este disponibil)
Produsele sunt ambalate corespunzător pentru a asigura integritatea acestora pe durata transportului.
Costul livrării va fi afișat în mod automat în coșul de cumpărături înainte de finalizarea comenzii.
Promotiile privind transportul gratuit se aplică doar dacă sunt îndeplinite condițiile menționate în campania comercială curentă.
După plasarea comenzii, clientul va primi un email de confirmare.
La predarea coletului către curier, clientul poate primi un mesaj cu detalii despre livrare și număr AWB, în funcție de serviciile curierului.
La primirea coletului, clientul are obligația de a verifica integritatea ambalajului exterior.
Dacă există deteriorări vizibile, se recomandă refuzul coletului și întocmirea unui proces-verbal cu reprezentantul curierului, urmat de informarea Obsid.ro.
În cazul în care curierul nu poate livra coletul din motive imputabile clientului (adresă greșită, lipsă răspuns, imposibilitate ridicare Easybox în termen etc.), comanda poate fi reexpediată, dar costurile vor fi suportate de client.